Жамбыл облысы
әкімдігінің білім басқармасы

Мекен-жайы: Тараз қаласы, Төле би көшесі №35
Индекс: 080012 
Ақпарат алмасу телефоны 43-88-05 
Сенім телефоны 43-88-81 
E-mail: taraz_0000@mail.ru
Адрес:г. Тараз, ул.Толе би №35
ин. 080012 
Контактная информация по телефону 43-88-05 
Телефон доверия 43-88-81 
E-mail: taraz_0000@mail.ru

Управление образования

акимата Жамбылской области

-A A +A

Басшы блогы

"Ұрпақ +" клубы

Зияткерлік-танымдық ойындар мен конкурстар

"Балаға мейірімді Қазақстан!"

ЭКСПО-2017: Кешенді бағдарлама

Ұлттық зияткерлік меншік институты

Жүйеге ену

Жаңалықтар жиынтығы

Қазақстан Республикасы білім беру жүйесі қызметкерлерінің 2017 жылғы тамыз педагогикалық кеңесінің үлгі тақырыптары

1. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» жолдауы – қазақстандық білім беруді жаңғыртудың стратегиялық факторы. 
2. Қазақстандық білім беру мазмұнын жаңарту - адами капиталды дамыту ресурсы: бәсекеге қабілетті білім  - бәсекеге қабілетті ұлт.
3. ҚР Президенті Н.Назарбаевтың «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» бағдарламалық мақаласының қазақстандық білім беруді дамытудағы рөлі.
4. «Туған жер» жобасы негізінде оқушылардың бойында ұлтжандылық, азаматтылық, толеранттылық сананы қалыптастыру және көшбасшылық қасиеттерге тәрбиелеу.
5. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар.
6. Білім беру бәсекеге қабілетті Қазақстанды дамытудың факторы.
7. Бәсекеге қабілетті білім - бәсекеге қабілетті ұлт негізі.
8. Болашақ мектеп: қазақстандық білім берудің жаңа стратегиясы мен мүмкіндіктері.
9. Білім берудің сапасы: білім беру мазмұнын жаңартуды іске асыру жағдайындағы жаңа амалдар.
10. Ғаламдық бәсекелесік жағдайында Қазақстандық білім беру мазмұнын жаңарту: білім сапасынан болашаққа зияткерлік серпін.
 
Қазақстан Республикасы  білім беру қызметкерлерінің тамыз педагогикалық кеңесі секция отырыстарының  үлгі тақырыптары
 
«Білім беру ұйымдарының басшылары» секциясы
1. Заманауи мектептің стратегиялық менеджментіндегі көшбасшылық –басқару  мәдениетін қалыптастыру факторы.
2. Сапалы білім беруді  басқаруда  корпоративтік орта құрудағы білім беру ұйымы басшысының рөлі.
3. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогтердің мектепішілік біліктілігін арттыру мазмұны мен технологиясын ұйымдастыру.
4. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар  үшін кедергісіз білім беру ортасын қалыптастырудағы білім беру басшысының рөлі.
5. Мектеп дамуындағы әлеуметтік және кәсіби серіктестік. 
6. Білім беру мазмұнын жаңарту аясында педагогтердің бәсекеге қабілеттілігін  және кәсіби құзыреттілігін дамыту.
7. Шағын жинақты мектеп жағдайында  сапалы білім беруді басқару.
8. Білім беру саласында мемлекеттік-жекеменшік әріптестік ортасын құру тенденциялары – инновациялық даму факторы.
9. Сапалы білім беру - қоғамның тұрақты дамуының ресурсы.
10. Қазақстандық білім беру жүйесін жаңғырту: алғашқы қорытындылар  және болашақ.
 
«Білім беру ұйымдары директорларының оқу ісі жөніндегі орынбасарлары»  секциясы
 
1. Қазақстандық білім беру мазмұнын жаңарту - адами капиталды дамыту ресурсы: бәсекеге қабілетті білім  - бәсекеге қабілетті ұлт.
2. Бәсекеге қабілетті білім – бәсекеге қабілетті ұлт.
3. Қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында білімдегі дәстүрлер мен инновациялар.
4. Білім Қазақстанның бәсекеге қабілетті дамуның тұғырнамалық факторы
5. Болашақ мектеп жолында: жаңа стратегиялар және қазақстандық білімнің жаңа мүмкіндіктері.
6. Білім сапасы: жаңартылған білім мазмұнын іске асыру жағдайында жаңа ұстанымдар.
7. Жаһандану жағдайында бәсекеге қабілеттікте Қазақстанның білім беру жүйесін дамыту: білім сапасынан тұлғаның әлеуетінің ашылуына.
8. Бүгінгі білім мазмұнын жаңарту: прогресс және ертеңгі қоғамның дамуы.
9. Үштілде оқытуды ұйымдастыру – бәсекеге қабілетті білімді дамыту ресурсы.
10. Қазақстандық білім беру жүйесінің стратегиялық дамуы: жағдайдан тиімді нәтижеге.
 
 
«Білім беру ұйымдары директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары»  секциясы
 
1. «Туған жер» жобасы шеңберінде тәрбие жұмысы арқылы тұлғаның жалпыұлттық құндылықтарын қалыптастыру.
2. Үш тіл негізінде мектепте көп мәдени тұлғаны қалыптастыру.
3. Тұлғалық жеке қасиеттерді дамыту арқылы білім алушыларда кәсіби өзін-өзі анықтауды қалыптастыру. 
4. Мектепті демократияландыру жағдайында оқушылардың өзін-өзі басқаруын ұйымдастырудың  негізгі тәсілдері.
5. Тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастырудағы педагогтер уәжін дамыту.
6. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында тәрбие жүйесін жаңаша  басқару тәсілдері. 
 
7. Білім беру ұйымының білім кеңістігінде оқушылардың белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру.
8. Білім алушылардың көшбасшылығы және креативті қасиеттерін  дамыту –  табысты әлеуметтену кепілі.  
9. Білім беру ұйымдарында зорлық-зомбылықтың алдын алудың заманауи тәсілдері.
10. Қазақстандық білім беру жүйесінің нәтижелері мен болашағы: жаңа қажеттіліктер, жаңа мүмкіндіктер, жаңа жауапкершілік.
 
«Әдістемелік жұмыс қызметкерлері» секциясы
 
1. Білім беру ұйымдарындағы әдістемелік қызметін ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу. 
2. Білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін критериалды бағалау жүйесін негізінде құру.
3. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында үштілділікті ғылыми-әдістемелік қолдау.
4. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагог қызметкерлердің кәсіби шеберлігін арттыру. 
5. Инклюзивті білім беруді енгізудегі педагог кадрлар қызметінің тәжірибелік аспектілері.  
6. Ғылыми-әдістемелік қызмет аясындағы аймақтық желілік қауымдастықтарды құрудың әдіснамалық негіздері.
7. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде денсаулық  сақтау жүйесінің тиімділігін бағалау әдістемесі. 
8. Мектепке дейінгі және мектепте білім беру сабақтастығы    –  білім мазмұнын жаңарту жағдайында бірыңғай білім кеңістігін қалыптастыру принципі.
9. Функционалдық сауаттылық-оқушы мен педагог қызметінің нәтижелерге жетуінің  негізі.
10. «Туған жер» бағдарламасы оқушыларды тәрбиелеу және дамытудың  рухани-адамгершілік  құндылықтары мен негізі.
 
«Мектепке дейінгі ұйым қызметкерлері» секциясы
 
1. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында Қазақстан Республикасында мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының білім беру салаларының  интеграциялық амалдары.
2. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы мүмкіндігі шектеулі мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытуда  инклюзивті тәсілдерді жүзеге асыру.
3. Мектепке дейінгі ұйымдарда баланы дамытуды жүзеге  асыру жағдайында отбасына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.
4. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында балаларды ерте жастан ағылшын тіліне оқытуды ұйымдастыру.
5. Мектепке дейінгі заманауи білім беру жағдайында ата-аналар мен білім беру қоғамдастығын шоғырландыру.
6. Түрлі жастағы топ жағдайында (шағын орталықтар) балаларды  оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары.
7. Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің ғылыми-тәжірибелік негіздерін жүзеге асыру.
8. Арнайы білім беруді қажет ететін  балалармен жұмыс жасайтын  мектепке дейінгі ұйым педагогінің құзыреттілігі.
9. Мектепке дейінгі тәрбие мен білім беруде мемлекеттік-жеке серіктестіктің дамуы.
10. Қазақ халқының мәдени мұрасы негізінде мектепке дейінгі балалардың рухани-адамгершілік құндылықтарының дамуы.
 
«Мектепалды даярлық педагогтері» секциясы
 
1. Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту аясында мектепалды даярлық топ педагогының кәсіби құзыреттілігін дамыту.
2. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында мектепке дейінгі сыныптарда  білім беру,  тәрбиелеу  және денсаулық сақтау жұмыстары жүйесінің бірлігі.
3. Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында  мектепалды даярлық және бастауыш білім беру мазмұнынының  сабақтастығын  қамтамасыз ету.
4. Арнайы білім беруді қажет ететін балаларды мектепалды даярлау мазмұны мен ұйымдастыру ерекшеліктері.
5. Мектепке дейінгі тәрбие мен білім берудің жалпыға білім беру Үлгілік бағдарламасын енгізу жағдайында мектепке дейінгі және орта білім берудің сабақтастығын қамтамасыз ету.
 
«Бастауыш білім  мұғалімдері» секциясы
1. Бастауыш білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
2. Ауылдық жерлердегі шағын жинақты мектептер жағдайындаәр түрлі жастағы оқушылармен қарым-қатынас жасау мәселелері.
3. Ағылшын тілін  бірінші сыныптан оқытудың жаңа тәсілдері.
4. Оқыту  нәтижелерін критериалды бағалау – бастауыш сынып оқушыларының құзыреттіліктерін арттыру ресурсы.
5. Бастауыш мектеп сыныптарында тұлғааралық  қарым-қатынасты оңтайлау және ұжымды  қалыптастырудың  педагогикалық -психологиялық тәсілдері.
 
«Филологиялық пәндер мұғалімдері» секциясы
1. Көптілді білім беруді дамыту жағдайында заманауи сабақты және ынталандырумәселелерін жобалау.
2. Қазақстан Республикасы білім беру мазмұнын жаңарту контекстінде тілдерді деңгейлік меңгеру бойынша мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамыту.
3. Орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында үш тілде білім беруді ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу.
4. «Туған жер» бағдарламасы қазақстандық патриотизмнің даму философиясы ретінде.
5. Филология пәндерінің сабақтарында тәрбие мен оқытудың ұлттық және әлемдік мәдени-құндылық бағдарлары.
 
«Қоғамдық пәндер мұғалімдері» секциясы
1. «Мәдени мұра» ұлттық стратегиялық бағдарламасын қоғамдық пәндер мазмұнына енгізу жолдары.
2. Қоғамдық пәндерді оқытуда белсенді әдістерді пайдалану негізінде оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін дамыту.
3. Зайырлы әдеп және діни мәдениет негіздері.
4. Көпконфессиялы, көпмәдениетті қазақстандық қоғам жағдайында жалпы білім беретін мектептердегі толерантты ортаны қалыптастыру.
5. Шағын жинақты мектепте қоғамдық пәндерді бейінді оқыту ерекшеліктері.
6. Тұлғаның азаматтық санасын қалыптастыруда қоғамдық пәндерді оқытудың ролі.
7. Қоғамдық пән сабақтарында ауыл мектептері оқушыларының әлеуметтік тәжірибесін кеңейтудің тиімді формалары мен функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру.
8. Тарих     сабақтарында     АКТ     қолдану      арқылы оқушылардың    негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру.
9. Қоғамдық пәндерді оқытуда пәнішілік және пәнаралық байланыстар.
10. Жобалық-зерттеушілік қызмет – тарих және қоғамтану сабақтарында оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру  факторы.
 
«Жаратылыстану мұғалімдері» секциясы
1. Білім берудің жаңа философиясы тұжырымдамалық идеяларын жүзеге асыру контекстінде жаратылыстану-ғылыми пәндерін жаңғырту.
2. «Туған жер» бағдарламасы – жастардың кіші отанын қолдау бойынша жүйелі мүмкіндігі.
3. Білім беру робототехникасы  –  STEAM білім берудің құрамдас бөлігі.
4. «Жаратылыстану-ғылыми пәндер циклін бейіндік оқытуды жүзеге асырудағы  тұлғалық-бағдарлық тәсіл.
5. Бейіндік оқыту жаратылыстану-математика  пәндері бойынша ҰБТ жаңа форматына дайындық үдерісінде мектеп бітірушілердің құзіреттілігін қалыптастыру  шарты.
 
6. Оқушылардың жаратылыстану-ғылыми функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мұғалімнің рөлі.
7. Ақпараттық білім ортасын құру жағдайында жаратылыстану пәндерін оқыту.
8. Жаңартылған білім беру жағдайында жаратылыстану-математикалық бағыттағы бейіндік сыныптарда білім беру мазмұны мен әдістері.
9. Жаратылыстану пәндерін кіріктіру арқылы білім алушылырдың негізгі құзіреттіліктерінің қалыптасуы. 
 
«Математика пәні мұғалімдері» секциясы
 
1. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында математиканы оқытуда жеке тұлғаға бағытталған білім беруді жүзеге асыру.
2. Оқушыларды ҰБТ-ға дайындау үрдісінде пәннің оқу бағдарламасындағы күрделі тақырыптарды оқыту ерекшеліктері.
3. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында математика сабағында оқушылардың жобалық-зерттеушілік қызметін ұйымдастыру.
4. Шағын жинақты мектеп жағдайында математиканы оқыту ерекшеліктері. 
5. Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында математика сабағындағы оқу нәтижелерін  критериалды бағалауды енгізу.
6. Математика сабағында критериалды ойлау технологиясын қолдану – оқушылардың математикалық сауаттылықтарын арттыру құралы. 
7. Математика бағытындағы бейінді сыныптарда оқытудың инновациялық тәжірибесі. 
8. Оқушылардың жеке тұлғасын дамыту мақсатында математика сабағында критериалды ойлау технологиясының әдістерін қолдану.
9. Математика сабағында жобалық қызметті ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері.
10. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында жаратылыстану-математика бағытындағы кәсіптік сыныптарда оқытудың әдістері және мазмұнының өзекті мәселелері.  
 
«Бейнелеу-эстетикалық пәні мұғалімінің» секциясы
1. Шеберлік арқылы балалардың жоғары интеллектілік рухани және шығармашылық әлеуетін қалыптастыру.
2. Шығармашылық жұмыстарды жасауда ұлттық және әлемдік мәдени  шығармаларды  қолдану. 
3. Өз мәдениетін, үздік дәстүрлерін сақтау – қазақстан халқының өткені, бүгіні және болашағын байланыстырушы платформасы. 
4. Бейнелеу-эстетикалық цикл пәндерін интеграциялау. 
5. Бейнелеу еңбегі сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастырудағы  оқытудың жобалық технологиялары. 
6. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқушылардың көркем және технологиялық білімдерін дамыту.
7. Бейнелеу-эстетикалық пәні сабақтарында оқушылар білімінен күтілетін нәтижелердің жетістік дәрежелерін критериалды бағалау.
8. Бейнелеу-эстетикалық пәні сабақтарында оқушылардың визуалды және эстетикалық қабылдауын, сыни ойлауын дамыту. 
9. Қазақстан ұлттарының мәдени құндылықтары білім алушылардың эстетикалық және мәдениеттанушылық құзіреттіліктерін дамытушы ретінде. 
 
«Информатика пәні мұғалімдері» секциясы
1. Информатиканы оқытуда STEAM білім беруэлементтерін қолдану.
2. Білім беру робототехникасы – STEAM білім берудің құрамдас бөлігі ретінде.
3. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқушылардыңақпараттық және әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру.
4. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында информатика сабағында оқушылардың жобалық және зерттеушілік дағдыларын дамыту. 
5. Білім берудегі заманауи трендтер: смарт оқыту, робототехника, STEAM.
6. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сыныпта  информатиканы оқыту әдістемесі.
7. Ақпараттық қоғам кезеңінде оқушылардың  интеллектуалдық және шығармашылық әлеуетін дамытудағы ІТ-технологиясының мүмкіндіктері.
8. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында информатика сабағындағы  оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау.
9. «Ақпараттық Қазақстан - 2020» мемлекеттік бағдарламасы аясында білім беру саласында АКТ дамуы.
10. Білім беруді ақпараттық дамытудың  тұжырымдамалық негіздері педагогтің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруфакторларының бірі.
 
«Дене шынықтыру және бастапқы әскери және технологиялық дайындық мұғалімінің» секциясы
 
1. Дарынды оқушылармен жұмыс әдістемесі: әскери-техникалық және спорттық сайыстарға дайындау.
2. Салауатты өмір салты: оқу үрдісі және сабақтан тыс жұмыс мүмкіншіліктері. 
3. Білім алу арқылы денсаулық: дене шынықтыру мен спорттың әлеуеті. 
4. Бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарында оқушыларды діни және этникалық төзімділікке тәрбиелеу.
5. Бастапқы әскери және технологиялық дайындықтың білім беру үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері. 
6. Дене шынықтыру сабақтарындағы президенттік тесттер – СӨС қалыптастыру кепілі. 
7. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында БӘжТД-ты оқытудың мазмұндық және технологиялық аспектілері. 
8. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында БӘжТД сабақтарында патриоттық тәрбие беру.  
9. БӘжТД пәнін оқытуда робототехника негіздерін қолдану.  
10. Дене шынықтыру сабақтарында денсаулық сақтау технологияларын енгізу және қозғалыс дағдысын үйрету.
 
 «Көркем еңбек мұғалімінің» секциясы
1. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында технологиялық дайындық үрдісінде оқушылардың экономикалық және экологиялық мәдениетін қалыптастыру.  
2. Көркем еңбек сабақтарында білім алушылардың танымдық қызығушылықтарын және кәсіби бағдарын қалыптастыру.
3. Көркем еңбек сабақтарында сыни және конструктивті ойлау дағдыларын  дамыту. 
4. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру бойынша көркем еңбек сабақтарындағы кәсіби бағдардың рөлі. 
5. «Көркем еңбек» пәні бойынша сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыруда әлеуметтік серіктестік құру негіздері.
 
«Өзін-өзі тану» пәні мұғалімдерінің секциясы
1. Балалар мен жастарға рухани-адамгершілік білім беру: қазіргі жағдайы және болашағы.
2. «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беруді жүзеге асыруда білім беру ұйымдарының  үздік іс-тәжірибесін  зерттеу, жинақтау және тарату.
3. Балалар мен жасөспірімдерге рухани-адамгершілік білім берудегі ата-ана мен мектептің өзара қарым-қатынасы.
4. «Туған жер» жобасы негізінде оқушылардың бойында ұлтжандылық, азаматтылық, толеранттылық сананы қалыптастыру және көшбасшылық қасиеттерге тәрбиелеу.
5. «Рухани-адамгершілік құндылықтар негізінде мектептебілім беру пәндерінің кірігуі.
 
 «Сынып жетекшілері» секциясы
 
1. Оқушылардың кәсіби мамандықты өз бетімен таңдауы түлектерді  әлеуметтендірудің  табысты жолдарының бірі. 
2. Оқушылардың әлеуметтік белсенділігін дамыту және  қолдау –азаматтық құзыреттілікті қалыптастыру факторы.
3. Оқушылардыңкөшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру.
4. Дамыту ортасы –  оқушыларды сабақтан тыс іс-әрекетте тәрбиелеу мен әлеуметтендіруфакторы.
5. Қазақстан Республикасының әлеуметтік саясатының басым бағыттарының  бірі мектептегі зорлық-зомбылықтың  алдын алу.
6. Жеке тұлғалық басқарушылық қасиеттерге тәрбиелеудің  факторы  – көшбасшылық және өзін-өзі басқару моделін дамыту.
7. Девиантты мінез-құлықтың алдын  алу бойынша мектептегі сынып жетекшісінің отбасымен жүйелі жұмысы. 
8. Оқушыларды әлеуметтендіруде құзыреттілік тәсілді жүзеге асырудағы басты бағыт – кәсіби бағдарлау.
9. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сынып жетекшісінің рөлі.
10. Қазақстан Республикасында үздіксіз тәрбие мен білім беру Тұжырымдамасына сәйкес мектепте тәрбие үдерісін ұйымдастырудың басым құндылықтары, қағидалары және амалдары.
 
«Ата-аналар қоғамдастығы»  секциясы
1. Мектеп оқушыларының табысты білім алуы үшін отбасындағы  жайлы  психологиялық климат және жағдай.
2. Отбасы тәрбиесіндегі халықтық дәстүр және отбасының рухани-адамгершілік  негізі.   
3. Білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында балалардың оқу әрекетінің табыстылығын қамтамасыз етудегі отбасы рөлі.
4. Отбасындағы рухани-адамгершілік құндылықтар мәдениеті және оның балаға әсері. 
5. Білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында оқушының қазіргі заманғы өмір дағдысы мен  дұрыс күн тәртібін сақтау ережесі.
6. Денсаулық сақтауда отбасы мен мектептің өзара әрекетестігі.
7. Өз-өзіне қол жұмсауды алдын алудағы отбасы мен мектептің тәрбиелік әлеуетін біріктіру.
8. Бала тұлғасын қалыптастырудағы отбасы мен мектептің өзара әрекеттестігі.
9. Отбасы баланың (жасөспірімнің) тұлғалық тәрбиесі мен дамуының факторы ретінде.
10. Заманауи мектепте ата-аналармен тәрбие жұмыстарының шығармашылық формалары.
 
«Білім беру ұйымдарының психологтары» секциясы
 
1. Білім беруде тұлға денсаулығын сақтаудың психологиялық қауіпсіздік  ортасын құру. 
2. Білім беру кеңістігіне «ерекше баланы» енгізуге даярлаудың технологиялық негізі.  
3. Білім беру  мазмұнын жаңарту жағдайында талантты және дарынды балаларды оқытудың  психологиялық-педагогикалық аспектілері. 
4. Білім алушылардың девиантты және делинквентті мінез-құлықтарын алдын алу бойынша педагог-психолог қызметін ұйымдастыру.
5. Өзіне-өзі қол жұмсау мінез-құлқын қалыптастыруға ықпал ететін факторлардың психологиялық тұрғыда алдын алу.  
 
«Қосымша білім беру педагогтары» секциясы
1. Қосымша білім беру жүйесін жаңғырту арқылы қоғамдық сананы құру.
2. Білім алушыны рухани-адамгершілік тұрғыдан дамытудағы патриоттық білім берудің басымдығы.
3. Қосымша білім берудегі педагогтің қызметін жетілдіру арқылы әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру.
4. Тұлғаны жан-жақты дамыту рухани-адамгершілік тәрбие берудің жетекші компоненті . 
5. Балаларға жалпы және қосымша білім беруді кіріктіру әлеуметтік белсенділікті қалыптастырудың алғы шарты .
6. Балаларға қосымша білім беруді ұйымдастыру  білім беру ұйымының тәрбиелеу әлеуетін арттырудың тиімді жолы .
7. Балаларға арналған сауықтыру лагерінің басшысы қызметіндегі инновациялық амалдар.
 
«Әлеуметтік педагогтар» секциясы
 
1. Жасөспірім кезеңіндегі аутодеструктивті мінез-құлықтың психологиялық түрде алдын-алу.
2. Кәмелетке толмағандардың қараусыз, панасыз қалуын, құқық бұзушылықтары мен қоғамға қарсы іс-әрекеттерінің алдын алудағы  әлеуметтік педагогтің рөлі.
3. Әлеуметтік педагогтің қызмет жүйесіндегі өзара әлеуметтік-педагогикалық  әрекеті.
4. Тұлғаның сәтті әлеуметтенуіндегі әлеуметтік педагогтің, психологтің, қосымша білім беру педагогінің отбасымен өзара жұмысы.
5. Кәмелетке толмаған балалардың девиантты және деликвентті мінез-құлқын алдын алудың заманауи әдістері мен формалары.
 
«Арнайы (түзету) білім беру ұйымдары қызметкерлерінің» секциясы
 
1. Арнайы (түзету) білім беру ұйымдарының білім беру мекемелерімен, әлеуметтік серіктестермен және  үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-әрекеті.
2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке білім беру бағдарламасын жүзеге  асыру.
3. Ерекшебілім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуде қазіргі заманғы педагогикалық түзету және тәрбиелеу  технологиялары.
4. Сөйлеу, есту және ақыл-ес кемістігі бар балаларды түзете-дамытып оқытуды ұйымдастырудың мазмұны және оны ұйымдастыру.
5. Ерекше тәрбие мен оқыту қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық түрде оңалтудың тетіктері.  
 
«Кешкі (сырттай) жалпы білім беретін мекемелердің қызметкерлері» секциясы
 
1. Үздіксіз білім беруді қамтамасыз етуде  кешкі (сырттай) жалпы білім беретін мекемелердің мүмкіндіктері.
2. Кешкі жалпы білім беретін мекемелердің оқушыларын әлеуметтік қолдау және психологиялық-педагогикалық оңалту, олардың қазіргі жағдайға сәйкес тиімді әлеуметтенуіне  ықпал ету.
3. Тұлғаның әлеуметтік рөлдер жүйесін орындауға қабілеттілігі мен  дайындығын қалыптастыруға бағытталған кешкі мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
4. Кешкі жалпы білім беретін мекемелерде білім алушылардың  кәсіпке дейінгі және кәсіби  дайындығын  ұйымдастырудың ерекшеліктері. 
5. Кешкі жалпы білім беретін мекемелер жағдайында базалық және бейіндік оқытуды іске асыру. 
 
  «Білім беру ұйымдарындағы музей қызметкері» секциясы
1. Оқушыларға  азаматтық-патриоттық тәрбие берудегі  мұражайдың тәрбиешілік әлеуеті.
2. Оқушының тұлғалық адамгершілік-рухани қалыптасуын дамытуда білім беру ұйымдарындағы мұражайдың рөлі.
3. Білім беру ұйымдарындағы мұражай қызметіндегі білім беру процесіне қатысушылардың іздену-зерттеушілік жұмыстары.
4. Туған жердің  тарихи және мәдени мұрасын зерттеу және сақтауда  білім беру ұйымдарындағы мұражайдың рөлі.
5. Қазақстан ұлттарының мәдени мұрасын насихатауда мұражайлардың қызметін ұйымдастыру.
 
«Кітапхана қызметкерлері» секциясы
 
1. ЕлбасыН.Ә.Назарбаевтың«Қазақстанныңүшіншіжаңғыруы: жаһандықбәсекегеқабілеттілік» қазақстандық білім берудің стратегиялық факторы аттыҚазақстанхалқынажолдауыныңнегізгібағыттарынжүзегеасырудағыкітапхананыңрөлі.
2. Қазақ ағартушыларының (А.Құнанбаев, М.Дулатов, А. Байтұрсынов, М.Жұмабаев  және тб.) өмірі мен шығармашылығын үлгі ете отырып,  азаматтылықты, патриоттықты және әлеуметтік жауапкершілікті  қалыптастырудағы  кітапхана мүмкіндіктері.
3. Мектеп кітапханалары дамуының базалық және инновациялық үлгілері.
4. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқырман сауаттылығын қалыптастырудағы кітапхана жұмысының жаңа үлгілері мен әдістері. 
5. Өздігінен білім алу мүмкіндігін, ізденуін, ақпаратты талдау мен игеру қабілеттерін қалыптастырудағы кітапхана рөлі. 
6. Жазғы демалыс кезінде кітапхана жұмысын ұйымдастыру.
7. Кітапханаларды автоматтандыру: қазіргі жағдайы, мәселелері мен келешегі. 
8. Білім беру  ұйымдарының кітапханашысы - аймақтық баспа жобаларының   навигаторы. 
9. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында кітапхананың ақпараттық-білім беру ортасын құру және іске асыру.
10. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында білім беру ұйымдары кітапханаларының қызметі.
 

Қазақстан Республикасы Президентінің жолдауы.

Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру

Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік

Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері

"100 нақты қадам" – Ұлт жоспары

 

  

WORLDDIDAC Astana 2017

Жемқорлыққа жол жоқ

Серпін- 2050 Мәңгілік ел жастары

«БІТІМГЕР» медиация және құқық орталығы

Атқарушылық іс жүргізу бойынша борышкерлер тізімі